Приходите на Компанията са се увеличили с 19% в сравнение със същия период на 2019 г.
Основната причина за този ръст е нарасналият обем на международните куриерски пратки. Това направление в бизнеса на Компанията се възстановява от предходното тримесечие, тъй като много бизнес дейности започнаха своето движение нагоре след разхлабването на мерките, свързани с Covid-19 и затварянето на границите. Covid-19 ускори ръста на електронна търговия и тя остава главният двигател на експресната услуга на Компанията.
Но Covid-19 също така увеличи общите оперативни разходи на Компанията в множество дейности, включително в транс граничния транспорт. През периода Арамекс е инвестирал в няколко IT решения, за да помогне за автоматизиране и цифровизиране на определени процеси. Тези инвестиции са от решаващо значение за да гарантират, че Компанията ще подобри нивото на обслужване на клиентите си.
Ценовата стратегия на Арамекс е да остане конкурентна, като същевременно гарантира, че продължава да предоставя ефикасна и висококачествена услуга. За предстоящия празничен период Арамекс очаква все повече онлайн купувачи, които ще изпращат подаръци на семейството и приятелите си по целия свят и е уверена, че ще се справи с очакваното нарастване на обема своевременно и ефективно.